چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۱:۴۱
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

افزایش ۲ برابری سهمیه خراسان شمالی در استخدامی آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طی سال جاری ۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند که این میزان نسبت به سال گذشته حدودا ۲ برابر شده است.
افزایش ۲ برابری سهمیه خراسان شمالی در استخدامی آموزش و پرورش,خراسان شمالی+بجنورد+ابوالقاسم اکبری+آموزش و پرورش+استخدامی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ابوالقاسم اکبری اظهار داشت: طی سال جاری ۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: سال گذشته این عدد ۳۲۶ نفر بود که با رایزنی‌های انجام شده به دو برابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با انباشت کمبود نیرو از سال‌های گذشته مواجه هستیم، افزود: پذیرش از طریق آزمون‌های استخدامی، نیروهای خرید خدمات و دانشگاه فرهنگیان مهمترین راهکارها برای تأمین کسری نیرو در استان است.

اکبری اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آموزش و پرورش را از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: احداث ۸ هنرستان جوار صنایع با مشارکت واحدهای صنعتی بزرگ و حذف مدارس کانکسی در بازه زمانی سه ساله، مصوبات دیگر این سفر در حوزه تعلیم و تربیت استان است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک