چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ساعت ۱۰:۵۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت:

۱۵ کیلومتر از جاده بجنورد- جنگل گلستان آماده آسفالت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۵ کیلومتر از جاده بجنورد- جنگل گلستان آماده آسفالت است که تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود.
۱۵ کیلومتر از جاده بجنورد- جنگل گلستان آماده آسفالت است,خراسان شمالی+بجنورد+مهدی رشیدی+جاده بجنورد جنگل گلستان+آسفالت

به  گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مهدی رشیدی در نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی و شورای هماهنگی ترافیک خراسان شمالی اظهار کرد: سعی می شود تا این محور بزرگراهی پیش از دور دوم سفر رییس جمهور به استان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان از مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به استان است افزود: در این سفر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۴۵ کیلومتر باقی مانده تخصیص یافت.

رشیدی اظهار کرد: در این سفر ۸۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های راهسازی محور بجنورد-جنگل گلستان اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: محور بجنورد به جنگل گلستان از محورهای پرتصادف در استان است که تکمیل آن از طرح های اولویت دار استان به شمار می رود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شمار قربانیان حادثه تصادف که در بیمارستان جان خود را از دست دادند بالاست از این وضعیت ابراز نگرانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: خدمات دهی به مصدومان تصادف باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا شاهد کاهش آمار فوتی ها در بیمارستان ها باشیم.

محور چهار خطه بجنورد - جنگل گلستان بخشی از محور سراسری بهشهر – گرگان– مشهد است، این محور سراسری بیش از ۵۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷۲ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک