سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ساعت ۷:۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

راه‌های خراسان شمالی در بروز تصادفات نقش مهمی دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با تصریح بر اینکه وضعیت راه‌های استان در بروز تصادفات نقش بسیار مهمی دارند، گفت: سال گذشته با وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی نامه‌نگاری‌های بسیاری را انجام داد تا حداقل تکمیل محور بجنورد-جنگل گلستان به سرانجام برسد.
   راه‌های خراسان شمالی در بروز تصادفات نقش مهمی دارند,

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، خراسان شمالی وقوع کمترین تصادفات را پشت سر گذاشت، با این وجود، برای نوروز ۱۴۰۲ پیش‌بینی افزایش وقوع تصادفات خودرویی در جاده‌های استان را داشتیم.
 
رشیدی گفت: هر چند طی ۱۱ روز گذشته در محورهای درون شهری استان فوت متاثر از وقوع تصادفات را نداشتیم، با این وجود، وقوع افزایش تصادفات برون شهری در محورهای جاده‌ای خراسان شمالی را شاهد بودیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای فروردین ماه جاری در استان تصادف رخ به رخی اتفاق افتاد که چهار نفر فوت کردند.
 
این مسئول افزود: این در حالی است که پلیس راه استان در نوروز ۱۴۰۲ برای کاهش تصادفات در محورهای جاده ای استان، ایستگاه‌های کنترل و نظارت بر محورهای جاده‌ای استان را مستقر کرده بود.
 
وی در ادامه با تصریح بر این مطلب که وضعیت راه های استان در بروز  تصادفات نقش بسیار مهمی دارند، اعلام کرد: استان، طی سال گذشته با وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی نامه‌نگاری‌های بسیاری را انجام داد تا حداقل تکمیل محور بجنورد-جنگل گلستان به سرانجام برسد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در سال گذشته وزارت راه و شهرسازی هیچ اعتباری را بابت تکمیل این محور اختصاص نداد، گفت: طی سال ۱۴۰۱ از محل اعتبار مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این محور جذب کردیم.
 
وی افزود: با این اعتبار جذب شده، زیرسازی ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد-جنگل گلستان را اجرایی کردیم.
 
رشیدی تصریح کرد: حال شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی باید طی دو ماه آینده این ۱۲ کیلومتر را آسفالت کند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین خواستار شد، ایمن‌سازی نقطه جاده‌ای خندقلو که تحت تاثیر رانش زمین قرار گرفته است باید در مرحله نخست به صورت مُسکن علاج شود تا در تردد خودروها در محور بجنورد-جنگل گلستان مشکلی ایجاد نشود، سپس برای علاج بخشی اصلی این نقطه تدبیر شود.
 
انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک