شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۶:۷
مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت:

هزار و ۶۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیربهداشتی در خراسان‌شمالی معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: بازدیدهای طرح نوروزی این اداره کل از ۱۳ اسفندماه پارسال تاکنون منجر به کشف و معدوم سازی هزار و ۶۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان شد.
هزار و ۶۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیربهداشتی در خراسان‌شمالی معدوم شد,خراسان شمالی+بجنورد+فرآورده دامی+دامپزشکی+حمید رمضانی

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، حمید رمضانی اظهار کرد: با اجرای تشدید نظارت‌های نوروزی این اداره کل در این مدت حدود ۲ هزار بازدید از مراکز مختلف استان انجام شد که این بازدیدها منجر به ضبط ۲ هزار و ۱۶۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی و کشف ۳۷۸ مورد فرآورده دامی غیر بهداشتی شد.

وی افزود: همچنین در این مدت با کشتار پنج هزار و ۶۴۹ راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه های استان، ۲۱۵ هزار و ۳۵۱ کیلوگرم گوشت قرمز استحصال شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی درباره نظارت بر کشتار طیور در کشتارگاه ها نیز اضافه کرد: در این مدت بر کشتار بیش از یک میلیون و ۲۳۴ هزار قطعه طیور نظارت و با کشتار این تعداد طیور بیش از ۲ هزار تن گوشت مرغ استحصال شد.

طرح تشدید نظارت ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان متشکل از ۱۸ گروه از دامپزشکان است که ۳۶ بازرس نیز در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

این طرح از ۱۳ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و پیش بینی می شود در این طرح هزار و ۱۰۰ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی مورد بازدید قرار گیرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک