شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۵:۳۹
استاندار خراسان شمالی گفت:

دو سوم دشت‌های خراسان شمالی "ممنوعه" است

استاندار خراسان شمالی گفت: دو سوم دشت‌های خراسان شمالی از نظر برداشت آب، ممنوعه است.
دو سوم دشت‌های خراسان شمالی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدرضا حسین نژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دو سوم استان دشت ممنوعه است، اظهار داشت: باید برداشت‌ها به حداقل‌ها برسد و کشاورزان مکلف به اجرای آبیاری نوین هستند لذا سال گذشته هدف گذاری نخست را تامین آب شرب را قرار دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 500 میلیارد تومان اعتبار برای برداشت آب در سفر رییس جمهور اختصاص داده شد.

حسین نژاد به دیگر اقدامات حوزه‌های عمرانی و اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع میوه شب عید با قیمت مناسب، کنترل بازار در بخش کشاورزی و صنعت، احداث 90 کیلومتر راه جدید روستایی، انجام 110 کیلومتر روکش راه ، اصلاح نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت: بازاریابی خارجی برای صنایع داخلی قوی و تقویت صنایع راکد و نیمه فعال و رشد صنعت را در دستور کار خواهیم داشت تا تورم مهار شده و تولید رشد قابل توجهی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت: توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب ضروری بوده زیرا از مطالبات اصلی مردم همین موضوعات است.

وی افزود: پاسخگویی استاندار برای موضوعات متعدد در هر شرایطی و توجه به حوزه های مختلف از جمله مسائل دینی و فرهنگی قابل تقدیر است که می تواند مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

نوری با بیان اینکه هدف ما دستگیری، حمایت و کمک به مجموعه استان در ابعاد مختلف است، گفت: اجازه سواستفاده از نقد را نمی دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می پذیریم ولی هدف نباید تخریب باشد.

وی افزود: در دولت قبل اگر موضوعی بود با شخص استاندار آن را حل میکردیم  اما در حال حاضر ارتباطات ما با دکتر حسین نژاد بیشتر شده و موضوعات سریع تر به نتیجه می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از مسئولان باید مطرح شود ، خاطر نشان کرد: موضوعات حوزه های صنعت، کشاورزی، آب، دانش بنیان، بازار، دامداری از مطالبات مهم مردم است بنابراین اشراف کامل مدیران به اطلاعات و حل آن‌ها الزامی است و اگر در این راه نقدی صورت گرفت برای اصلاح امور انجام شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک