جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۳:۰

یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و حمله به روزه داران فلسطینی

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست با یورش به مسجد الاقصی، نمازگزاران و روزه داران فلسطینی را با زور سلاح از آن بیرون راندند.
یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و حمله به روزه داران فلسطینی,

به گزارش عصراترک به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به صحن‌های مسجد الاقصی و مصلای «القبلی» در قدس اشغالی یورش بردند و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی را با زور سلاح از دروازه «السلسله» بیرون راندند.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی به محله «باب الحطه» در قدس اشغالی نیز یورش بردند و با ساکنان فلسطینی این منطقه درگیر شدند و به شماری از خانه‌های مسکونی خسارت زدند.

این خبر در حالی است که روز گذشته نیز حدود ۵۰ نظامی صهیونیست به مسجد الاقصی و مصلای القبلی یورش بردند و نمازگزاران و روزه داران فلسطینی را از آن بیرون راندند. این نظامیان، نمازگزاران فلسطینی را که برخی از آنها زنان بودند، مورد ضرب و شتم قرار دادند و تلاش کردند تلفن‌های همراهشان را ضبط کنند.

گفتنی است که در این حملات، شهرک نشینان صهیونیست نیز حضور داشتند و از حمایت کامل نظامیان اشغالگر برخوردار بودند.

در مقابل، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز فراخوان‌هایی را برای حضور گسترده فلسطینی‌ها در نمازهای صبح ماه مبارک رمضان برای دفاع از مسجد الاقصی صادر کرده‌اند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک