پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۱:۴۵
استاندار خراسان شمالی:

بازاریابی خارجی برای صنایع خراسان شمالی را در دستور کار خواهیم داشت

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت:  بازاریابی خارجی برای صنایع داخلی قوی و تقویت صنایع راکد و نیمه فعال و رشد صنعت را در دستور کار خواهیم داشت تا تورم مهار شده و تولید رشد قابل توجهی داشته باشد .
 بازاریابی خارجی برای صنایع خراسان شمالی را در دستور کار خواهیم داشت,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار نوروزی استاندار خراسان شمالی و معاونین استاندار با حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان گفت : سال گذشته به رغم توطئه های دشمنان اقدامات خوبی در حوزه های  صورت گرفته و در سال جدید نیز با تکیه بر ولایت و همدلی و انسجام مسیر استان را به سوی رشد ، توسعه و تعالی سوق خواهیم داد.

 حسین نژاد با بیان اینکه دو سوم استان دشت ممنوعه است، افزود: باید برداشت ها به حداقل ها برسد و کشاورزان مکلف به اجرای آبیاری نوین هستند لذا سال گذشته هدف گذاری نخست را تامین آب شرب را قرار دادیم.

وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برداشت آب در سفر رییس جمهور به استان  اختصاص داده شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به دیگر اقدامات حوزه های عمرانی و اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد ، توزیع میوه شب عید با قیمت مناسب ، کنترل بازار در بخش کشاورزی و صنعت ، احداث ۹۰ کیلومتر راه جدید روستایی، انجام ۱۱۰ کیلومتر روکش راه ، اصلاح نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین این اقدامات است .

وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت:  بازاریابی خارجی برای صنایع داخلی قوی و تقویت صنایع راکد و نیمه فعال و رشد صنعت را در دستور کار خواهیم داشت تا تورم مهار شده و تولید رشد قابل توجهی داشته باشد .

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت : توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب ضروری بوده زیرا از مطالبات اصلی مردم همین موضوعات است .

وی افزود: پاسخگویی استاندار برای موضوعات متعدد در هر شرایطی و توجه به حوزه‌های مختلف از جمله مسائل دینی و فرهنگی قابل تقدیر است که می‌تواند مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه هدف ما دستگیری ، حمایت و کمک به مجموعه استان در ابعاد مختلف است، گفت:  اجازه سواستفاده از نقد را نمی‌دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می‌پذیریم ولی هدف نباید تخریب باشد.‌

وی افزود: در دولت قبل اگر موضوعی بود با شخص استاندار آن را حل می‌کردیم و در حال حاضر نیز ارتباطات ما با دکتر حسین نژاد بیشتر شده و موضوعات سریع‌تر به نتیجه می‌رسد .

وی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از مسئولان باید مطرح شود ، خاطر نشان کرد: موضوعات حوزه‌های صنعت ، کشاورزی ، آب ، دانش بنیان ، بازار ، دامداری از مطالبات مهم مردم است بنابراین اشراف کامل مدیران به اطلاعات و حل آنها الزامی است و اگر در این راه نقدی صورت گرفت برای اصلاح امور انجام شود .

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک