سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ساعت ۱:۳
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی:

شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای استان به ۲۷ دستگاه رسید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با نصب دو دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی شمار این دوربین‌ها به ۲۷ دستگاه رسید.
شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای استان به ۲۷ دستگاه رسید ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: یک دستگاه دوربین نظارت تصویری در محور بجنورد - اسفراین (دوراهی کلات) و یک دستگاه دوربین نظارت تصویری در محور بجنورد - شوقان (گردنه بیو) راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی این دوربین‌ها ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هزینه شده است.

مشتری با اشاره به نظارت بر وضعیت جاده‌ها و كنترل ترافیك در محورهای مواصلاتی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری، تصریح کرد: بهره‌مندی از دوربین‌های نظارت تصویری در نقاط حساس محورها به‌خصوص در راهداری زمستانی بسیار مهم است.

این مسئول ادامه داد: کنترل وضعیت جوی، رخدادهای جاده‌ای و اقدام سریع و به‌موقع، کنترل رفتارهای حادثه‌ساز، وضعیت تردد و ارسال گشت‌های راهداری در صورت وجود مشکل را می‌توان از جمله مزایای این دوربین‌ها برشمرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک