جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ساعت ۱۳:۵۲

بجنورد، شیروان و فاروج در وضعیت نارنجی کرونایی

در آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منتشر شد سه شهرستان خراسان شمالی در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است.
بجنورد، شیروان و فاروج در وضعیت نارنجی کرونایی,

به گزارش عصر اترک، در آخرین به‌روزرسانی از رنگ‌بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منتشر شد چهار شهرستان خراسان شمالی در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی و سه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

بر همین اساس شهرهای جاجرم، اسفراین، رازوجرگلان، گرمه، جاجرم، در وضعیت زرد کرونایی و بجنورد، شیروان و فاروج در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

خراسان‌شمالی جزو معدود استان‌هایی است که در رنگ‌بندی کرونایی دائماً در مدار رنگ زرد و نارنجی می‌چرخد و کمتر رنگ آبی را به خود دیده است که طبق اعلام کارشناسان یکی از دلایل این موضوع، وجود بیماری‌های زمینه‌ای بین مردم این استان است.

فروکش‌کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تأکید است.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می‌شود، مناطقی که بین چهارتا ۶ نفر از میان هر یک‌صد هزار نفر بیمار کووید ۱۹ بستری به‌صورت روزانه داشته باشند با وضعیت زرد تعریف می‌شوند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک