پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ساعت ۵:۱
معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی خبر داد:

تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: در سفر رییس جمهور به استان با توجه به اهمیت موضوع برای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اعتباراتی اختصاص یافت که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به آن تخصیص یافته است.
تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در پویش همراهان سفر ایمن در محل راهدار خانه امین الله اظهار داشت: در سفر رییس جمهور به استان با توجه به اهمیت موضوع برای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اعتباراتی اختصاص یافت که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به آن تخصیص یافت که موضوع آسفالت آن را با توجه به وضعیت جوی استان آغاز خواهیم کرد. 

 

وی گفت: در سالی که گذشت بر اساس آمار کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، خراسان‌شمالی با بیشترین کاهش تصادفات موفق به کسب رتبه نخست شد که نتیجه همراهی و تلاش‌های مدیران متولی استان است.

 

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: امیدواریم با همکاری شورای هماهنگی ترافیک دوباره برای سال جدید موفق به کسب رتبه نخست در کاهش متوفیان و تصادفات شویم.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک