جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ساعت ۲۱:۱۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

توسعه فرهنگ در تمامی نقاط باید عادلانه رشد کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه فرهنگ در تمامی نقاط کشور باید عادلانه رشد کند و نباید منحصر به مناطق و یا اقشار خاصی باشد.
توسعه فرهنگ در تمامی نقاط باید عادلانه رشد کند,خراسان شمالی+بجنورد+وزیر فرهنگ و ارشاد+محمدمهدی اسماعیلی

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فعالان فرهنگ و هنر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید امکان رشد فرهنگ و هنر در تمامی نقاط کشور به صورت یکسان فراهم شود و اجرای این مهم از اولویت های وزارت فرهنگ است.

وی تصریح کرد: استان خراسان شمالی گنجینه فرهنگ ها و هنرهای مختلف لقب گرفته است و این موضوع با این ظرفیت ها تطابق دارد و باید زمینه رشد و تعالی فرهنگ این خطه را فراهم کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در بخش موسیقی مقامی در سطح کشور جایگاه مهمی دارد و هنرمندان این استان در میادین بین المللی خوش درخشیده اند و در این خصوص دارای پتانسیل های زیادی است.

وی تصریح کرد: استعدادهای درخشانی در استان خراسان شمالی و حتی در روستاهای مرزی آن وجود دارد که باید به رشد و رونق فعالیت های این مناطق کمک کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با سفر به این استان فصل جدیدی باز خواهد شد و به فرهنگ و هنر استان و همچنین رسانه های این خطه حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی به ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری استان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا زیر ساخت های این مجموعه در مدت ۲ سال به پایان برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: مسیر رشد و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری این استان در بخش های مختلف را با همت همکاران فراهم خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار سپس نمایشگاه توانمندی های قرآنی و فرهنگی در بجنورد را افتتاح و در ادامه نیز در جشنواره موسیقی مقامی شیروان حضور می یابد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک