جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ساعت ۱۳:۳۱

حقوق و دستمزد کارگران تا اوایل هفته آینده تعیین می شود

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
حقوق و دستمزد کارگران تا اوایل هفته آینده تعیین می شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خبر خوش ما این است که تمام صندوق‌های بازنشستگی که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند نسبت به پرداخت مطالبات جامعه هدف خود اقدام کردند و هم حقوق بهمن ماه و هم عیدی‌های ۱۴۰۱ پرداخت شده است. در فرصت مناسب نیز حقوق اسفند ماه را پرداخت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در خصوص کالابرگ فرایند استانی را طی کردیم و ۳۰ هزار فروشگاه به این سامانه وصل شدند و مردم می‌توانند یک ماه قبل از زمان واریز یارانه نقدی خود به صورت اعتباری در صورت نیاز از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها خرید کنند. هر روز تعداد قابل توجهی ثبت سامانه می‌کنند.

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.

وی افزود: تاکید ما این است که تبعیض قائل نشویم و تفاوتی میان کارکنان دولت و کارگران ایجاد نشود.

ادامه دارد…

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک