یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ساعت ۸:۱
نماینده مردم اسفراین در مجلس تاکید کرد؛

لزوم بازنگری طرح‌های هادی روستایی/ ۳۰ روستا در اولویت اجرا و بازنگری طرح

نماینده مردم شهرستانهای اسفراین،بام و صفی آباد به لزوم بازنگری طرح هادی روستایی تاکید کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته اکنون بیش از ۳۰ روستای شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد در بخش اجرا و بازنگری طرح‌های هادی قرار دارند.
 لزوم بازنگری طرح‌های هادی روستایی/ 30 روستا در اولویت اجرا و بازنگری طرح,

 

امان‌اله حسین‌پور، نماینده شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، با بیان اینکه طرح‌های هادی روستایی زمینه توسعه روستاها را به دنبال دارد افزود: در تلاشیم تا با افزایش اعتبارات بنیاد مسکن، توسعه روستاها به نحو اصولی رقم بخورد .

وی خاطر نشان کرد: روستاهای قزاقی، ایزی،کلاته میرزا رحیم،سرچشمه،کلات،کوشکی، جوشقان، حصاری گازرسانی،چهار برج، برج، بزنج، فریمان، قرجه بایر، دهنه اجاق، سارمران، الست علیا، الست سفلی،دهنه اجاق،فرطان،بام، باغی،روئین،حبس آباد، منگلی، فیروزیه، شور،کلاته خوش،حسین آباد، زنفت و نیاب از جمله روستاهایی هستند که اکنون  طرح‌های هادی دراین روستاها در حال اجرا و بازنگری مجدد قرار دارد.

 وی افزود: برای اجرای طرح هادی روستایی این شهرستان طی امسال بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شد و همچنین حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازنگری طرح‌های هادی طی امسال در حال هزینه است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک