پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ساعت ۱۳:۱۵
در همایش بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی،

مجتمع صنعتی اسفراین، منتخب توسعه فناوری شد

مجتمع صنعتی اسفراین در همایش بنگاه فناوری و رشد اقتصاد به عنوان مجموعه برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری انتخاب شد.
مجتمع صنعتی اسفراین، منتخب توسعه فناوری شد,

 به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، عباس بیابانی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در همایش بنگاه فناوری و رشد اقتصادی با اشاره به شعار امسال که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، اظهار داشت: حمایت از شرکتهای دانش بنیان و توسعه فعالیتهای آنها به عنوان محور اصلی برنامه های حمایتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: با توجه به توسعه پروژه‌ها و افزایش نیازهای تحقیقاتی و دانش روز در مجتمع صنعتی اسفراین و لزوم گسترش ارتباط با شرکتهای دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی، همکاری مشترک بین مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت های دانش بنیان آغاز شده است.

همایش بنگاه فناوری و رشد اقتصادی روز شنبه 20 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان رئیس جمهوری برگزار شد و مجتمع صنعتی اسفراین در این همایش به عنوان مجموعه برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری انتخاب شد. 

در پایان این همایش از برترینهای توسعه فناوری در بنگاهها در سال 1401 تقدیر شد و اهدای لوح و تندیس به عباس بیابانی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان مجموعه برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری اختصاص یافت.

این همایش با هدف هم افزایی فرابخشی و ملی و ایجاد ارتباط اثربخش میان بنگاهها، دانشگاهها(پژوهشگاهها) و شرکتهای دانش بنیان برای تحقق اهداف دانش بنیان برگزار شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک