یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ساعت ۱۲:۳۸
استاندار خراسان شمالی گفت:

انباشتگی اعتبارات در ادارات استان خراسان شمالی غیرقابل قبول است

استاندار خراسان شمالی گفت: انباشتگی اعتبارات در ادارات استان خراسان شمالی غیرقابل قبول است.
انباشتگی اعتبارات در ادارات استان خراسان شمالی غیرقابل قبول است,خراسان شمالی+بجنورد+نماز جمعه+محمدرضا حسین‌نژاد+انباشتگی اعتبارات

به گزارش عصر اترک به نقل از تسنیم، محمدرضا حسین‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان شمالی بر ضرورت جذب سریع اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان، تاکید کرد و اظهار داشت: الزام همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح مولدسازی و استفاده بهینه از امکانات دولتی و اجرای نقشه مهندسی فرهنگی باید در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همیشه جلوتر از تخصیص‌ها حرکت کنند، افزود: انباشتگی تخصیص بودجه قابل توجیه نیست در صورت مشاهده دوباره برخورد جدی و قاطعانه با دستگاه‌های اجرایی انجام می شود.

استاندار تاکید کرد: به محض اعلام تخصیص‌ها باید اعتبارات سریع جذب شود.

حسین‌نژاد به حوزه  سکونتگاه‌های غیررسمی نیز اشاره و گفت: وقتی طرح جامع سکونتگاه‌های غیررسمی بازنگری می‌شود این سکونتگاه‌ها رسمی می‌شود، اما مشکلات کالبدی،  امنیت و سایر مشکلات آن بسیار متعدد است که باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری جهت خدمات‌رسانی بهتر اعمال شود.

استاندار خراسان شمالی در خصوص طرح مولدسازی نیز گفت: در طرح مولدسازی، استفاده بهینه از امکانات دولتی لحاظ شده و چون در برخی شهرستان‌ها پروژه‌های عمرانی چندین ساله، راکد مانده است، امیدواریم با اجرای این طرح دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را جهت استفاده از مزایای آن داشته باشند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در نقشه مهندسی فرهنگی با احصا پنج موضوع در استان و تعریف بیست پروژه این موضوع باید اجرایی شود تا اعتلای فرهنگی استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک