جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ساعت ۲۱:۱

میادین آب و جارو شد اما گوشت گرم وارداتی نرسید

در حالی که غرف میادین میوه و تره‌بار برای توزیع گوشت گرم وارداتی آماده شده است، اما هنوز خبری از آن وجود ندارد.
میادین آب و جارو شد اما گوشت گرم وارداتی نرسید,

به گزارش عصراترک به نقل از  فارس،

پس از افزایش یکباره قیمت گوشت قرمز در بازار، وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌های خود را برای کاهش قیمت اعلام کرد، که علاوه بر توزیع گسترده گوشت منجمد وارداتی، قرار بود گوشت گرم هم وارد کشور شده و توزیع شود. قرار بود این گوشت‌ها روز گذشته توزیع شوند، اما تاکنون خبری از آن نبوده است. 

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی 21 دی‌ماه اعلام کرد گوشت گرم گوسفندی وارداتی از هفته آینده با قیمت کمتر از 200 هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

همان زمان آقای آبنار گفت: «برای گوشت گرم تمهیداتی فراهم شده و در راستای واگذاری تنظیم بازار به تشکل‌ها و بخش خصوصی، توافق شده که نسبت به واردات گوشت گرم و گوسفندی اقدام کنند. ظرف هفته آینده گوشت گرم وارد کشور می‌شود و با قیمت زیر 200 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار و غرف قصابی عرضه خواهد شد.»

وی این را هم گفته بود که هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع این گوشت‌ها وجود نخواهد داشت و بدون محدودیت بین مردم توزیع می‌شود.

12 روز از آن تاریخ می‌گذرد و آنطور که مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران می‌گوید هنوز گوشتی به عنوان گوشت گرم وارداتی وارد میادین نشده است.

مقدسی‌زاده گفته است که 196 مرکز را برای عرضه گوشت گرم آماده کرده‌ایم که شامل 22 میدان میوه و تره‌بار اصلی و 174 بازار زیرمجموعه آن است و آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم به محض ورود این محموله‌ها توزیع آغاز خواهد شد.

این مسئول در برنامه تلویزیونی گفته است که براساس قول مسئولان قرار است توزیع گوشت گرم از امروز انجام شود.

به گزارش فارس، هنوز از توضیحات مسئولان این درک حاصل نشده است که گوشت قرمز وارداتی چگونه گرم تلقی می‌شود؟ آیا دام آنجا ذبح شده و گوشت آن به کشور وارد خواهد شد؟ یا دام زنده به کشور می‌آید و اینجا ذبح می‌شود؟

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک