چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ساعت ۱۸:۳۰

سجادی: بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌ها صاحب نظر هستند

سیدحمید سجادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بانوان اثرگذار، با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان ورزشکار کشور گفت: با نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به رشد وتعالی دختران و زنان این سرزمین، خوشبختانه بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری از جمله ورزش صاحب نظر هستند .
سجادی: بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌ها صاحب نظر هستند,

به گزارش عصراترک به نقل از  فارس، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درحال حاضر بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب نظر هستند. بانوان ما توانسته‌اند علاوه بر دستیابی به موفقیت‌ در میادین بزرگ ورزشی، کرسی مهم بین‌المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

وی افزود: با نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به رشد وتعالی دختران و زنان این سرزمین، خوشبختانه بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری از جمله ورزش صاحب نظر هستند و توانسته‌اند علاوه بر دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در میادین ورزشی، کرسی مهم بین‌المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری به ویژه ورزش برگزار شد و در نمایشگاهی هم که به همین منظور برپا شد، شاهد به نمایش گذاشتن دستاوردهای زنان پرتلاش کشورمان در علوم مختلف هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به حضور میهمانان خارجی به منظور بازدید از این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: به سهم خود به عنوان یکی از اعضای هیات دولت از دست‌اندرکاران و بانیان این کنگره تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر برپایی نشست‌های تخصصی از تداوم این کنگره به میزبانی سایر کشورها خبر داد و گفت: ان شاالله با تدوام چنین نشست‌هایی بر رونق و اثربخشی آن افزوده شود.

سیدحمید سجادی با اشاره به بخش‌های مختلف آن نمایشگاه نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر‌گذار، از برپایی غرفه‌ی تخصصی در حوزه ورزش و جوانان توسط دست اندرکاران ورزش و امور جوانان قدردانی کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه تنها بخشی ازفعالیت امور جوانان در حوزه‌های سمن ها، فعالیت‌های عام المنفعه، مشارکت‌های اجتماعی و... به نمایش گذاشته شد و در حوزه ورزش نیز گزارشی از تعداد مدال‌های کسب شده توسط بانوان در میادین بزرگ ورزشی، کرسی‌های بین المللی، تعداد داوران و مربیان فعال تبیین شد که این آمار و ارقام بیانگر شاخص‌هایی ارزشمند از توسعه و رونق ورزش بانوان در ایران اسلامی است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش به دستگاه سنجشی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در این نمایشگاه برای خدمت به علاقمندان اشاره کرد و مقالات علمی ارایه شده در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه و غرفه‌ی وزارت ورزش و جوانان را مورد توجه و قابل تقدیر توصیف کرد.

وی ادامه داد: پژوهش‌ها وفعالیتهای علمی و مقالات ارائه‌ شده بیانگر این است که بانوان این سرزمین، اساتید بزرگ و ارزشمندی هستند که در عرصه علم ودانش تربیت بدنی، افرادی صاحب نظر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سجادی در ادامه اختصاص بخشی از غرفه وزارت ورزش و جوانان به ورزش‌ها روستایی و عشایری را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: اجرای یک بازی به طور نمادین، ورزش‌ها و بازی‌های مرتبط به روستا و عشایر را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: توضیحات ارائه شده در این کنگره‌ها و نمایشگاه، بستر ارتباط و تبادل اطلاعات در بخش‌های مختلف ورزش بانوان را ایجاد کرد که امیدوارم با تداوم آن، تعاملات بین علاقمندان به ورزش با علوم مختلف گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک