پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - ساعت ۲۳:۱

آزادی ۸۰ نفر از دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در استان مرکزی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی ۸۰ نفر از دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در پی دستور ویژه رئیس دستگاه قضا در این رابطه خبر داد.
آزادی ۸۰ نفر از دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در استان مرکزی,

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در رابطه با اقدامات دادگستری استان در راستای اجرایی کردن دستور رئیس قوه قضاییه در این حوزه گفت: طی دیروز و امروز در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه ۸۰ نفر از دستگیر شدگان اخیر مشمول ارفاقات قانونی شده و از زندان آزاد شدند.

وی افزود: کارگروهی که در این خصوص تشکیل شده با سرعت در حال بررسی پرونده های بازداشت شدگان اخیر است و حاصل تلاش آنها تاکنون آزادی ۸۰ نفر از این افراد بود و امید است در روزهای آتی این تعداد افزایش یابد.

گفتنی است، پنجم آذرماه دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در پی پیروزی ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر کشور، خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی صادر شد.

در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود "نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود".

در دستور رئیس دستگاه قضا تصریح شده بدیهی است کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را شهید و مجروح کردند و اموال مردم را به آتش کشیدند و قرآن را سوزاندند، قابل اغماض و بخشش نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ جای ارفاقی وجود ندارد.

انتهای پیام/ ایسنا

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک