شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ساعت ۱۲:۰

دشمن با رسانه های دروغین به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است/ اغتشاشات راه به جایی نمی برد

محمداسماعیل کوثری با بیان اینکه دشمن رزمنده و نیرو ندارد، گفت: دشمن تنها با دروغ و کار رسانه ای می خواهند رعب و وحشت در جامعه ایجاد کند.
دشمن با رسانه های دروغین به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است/ اغتشاشات راه به جایی نمی برد,

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن گمان می کند تحلیل های دقیقی دارد اما نمی داند که دو عامل ولایت فقیه و مردم ولایت مدار باعث پیروزی نظام در تمام صحنه ها هستند.

وی‌ ادامه داد: دلیل اینکه مردم امروز در بیش از ۹۰۰ نقط در سراسر کشور با وجود تمام سختی ها به صحنه می آیند این است که نظام، انقلاب و رهبر را می‌خواهند.

کوثری اضافه کرد: مردم بابصیرت و آگاهی، بسیار دقیق عمل کرده و در صحنه ها و بزنگاه ها با احساس مسئولیت حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن، دشمنی اش را رها نکرده است، گفت: دشمن، دشمنی می کند و اما ما باید مقابل دشمن بایستیم و به آنها نشان دهیم که هیچ غلطی نمی توانند،بکنند، زیرا این تنها یک حرف نیست بلکه در گذر زمان و در عمل نشان داده ایم.

کوثری اضافه کرد: بازنده توطئه اخیر که دشمن به راه انداخته نیز قطعا خودش خواهد بود و پیروزی از آن ملت ایران است چراکه در طول ۴۳ سال نشان داده شده که اگر ملت مشکلاتی دارند خودشان و‌ مسئولان به دنبال رفع آنها هستند و نیازی به دلسوزی بقیه ندارند.

کوثری با بیان اینکه دشمن در این اغتشاشات اخیر، جنایت ها را فراتر از توطئه های قبلی به اجرا در آوردند، افزود: تمام رسانه های غربی هم دست شدند تا کار ترکیبی انجام دهند اما نه تنها مردم حمایت نکردند و وقتی دشمنان دیدند که در دانشگاه ها، صنوف و بین مردم جایی ندارند به خشن ترین شکل ها اقدام به تخریب و اغتشاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام بالغ و در منطقه و سیاست های کلان جهان بسیار اثرگذار است که همین باعث ترس دشمن شده است.

کوثری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، خواهید دید که صهیونیست ها در مدت ۲۵ سال ساقط و فلسطین حاکم می شود، گفت: دشمن از این پیام ها هراس دارد زیرا ولایت فقیه که هدایت کننده جبهه مقاومت است هر سخنی که بیان داشته به اجرا درآمده است.

وی گفت: ما ایستاده ایم، همانطور که حاج قاسم با مقاومت و ایستادگی داعش را شکست.

کوثری با بیان اینکه دشمن رزمنده و نیرو ندارد، اضافه کرد: دشمن با توسل به دروغ و کار رسانه ای می خواهند در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند اما ملت فریب اینان را نمی خورد.

کوثری گفت: اغتشاشات راه به جایی نخواهد برد و دشمن با وجود حضور مردم در صحنه، هیچ غلطی نخواهند کرد، جوانان و نوجوانان فریب این افرادی را که پول می گیرند تا جوانان را ترغیب به اغتشاش کنند، نمی خورند.

وی افزود: دشمن هیچ زمانی دلش برای ما نمی سوزد ،اگر دلسوز مردم بود تحریم ها را بر مردم اعمال نمی کرد، جنایتکار آمریکا است و به دروغ شعار حقوق بشر را سر می دهند.


انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک