چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۵۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۷:۱

انتقاد شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی/ او نونهال نیست!

مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
انتقاد شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی/ او نونهال نیست!,

 تیم ملی کشتی آزاد ایران که به تازگی عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان را کسب کرد بامداد امروز در میان استقبال مسئولان ورزشی و مردم علاقمند به کشتی وارد ایران شد. اما این مراسم را حواشی مختلفی همراه شد و پدر حسن یزدانی به شدن فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر را مورد انتقاد و حمله قرار داد.

طبق این گزارش پدر حسن یزدانی با حضور در مراسم استقبال از تیم ملی کشتی آزاد و در در جمع خبرنگاران، گفت: پسر من دنبال رکورد نیست و فقط برای شادی دل مردم کشتی می‌گیرد. پسر من دنبال رئیس فدراسیون نیست، دنبال سرمربی نیست، دنبال شورای شهر و نماینده مجلس نیست. پسر من می‌خواهد بعد از پایان کشتی در مجموعه خودش بچه‌ها را آموزش بدهد و مثل خودش کشتی گیر به بار بیاورد.

وی در ادامه موضوع عجیبی را مطرح کرد و با انتقاد شدید از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، گفت: چرا رئیس فدراسیون نیم ساعت قبل از مبارزه فینال به حسن گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تمرین کند که باعث شود ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد. در حالیکه نیم ساعت بعد، مبارزه فینال داشت؟ چرا این کار را کرد؟ باید پاسخ بدهد. چرا در فدراسیون کشتی در تمرینات زیر کتف با یزدانی کار می‌کند اما اینجا می‌گوید کشتی فقط زیر کتف زدن نیست؟ حسن زیر کتف می‌زند، زیر می‌گیرد، سر و ته یکی می‌کند، کشتی بلد است و کشتی می‌گیرد. حسن را اینها نساختند بلکه مربی سازنده ساخت. همه کشتی گیران را مربیان سازنده ساختند.

انتقاد شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی/ او نونهال نیست!

پدر حسن یزدانی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود رئیس فدراسیون کشتی در امور فنی دخالت می‌کند، گفت: این را باید از آقای دبیر سوال کنید. مگر در فضای مجازی فیلم‌ها را نمی‌بینید؟ اینکه آیا دخالت می‌کند یا نه را من نمی دانم اما من اینجا جواب می‌خواهم. آقای عامل چرا قبلاً گزارش می‌کرد می‌گفت رحمان عموزاد به سبک حسن یزدانی کشتی می‌گیرد اما اینجا اسمی از او نبرد؟ تمام کشتی گیرانی که کشتی می‌گیرند به سبک حسن یزدانی زیر کتف می‌زنند. بعد از ۲۷ سال می‌خواهند سبک کشتی حسن را عوض کنند؟ حسن باید کشتی خودش را بگیرد. حسن مگر نونهال است که می‌خواهند از نو سبک او را عوض کنند؟

وی در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه دیوید تیلور آنالیز بهتری از یزدانی داشت، گفت: از دیوید تیلور بگذریم. مگر حریفان اطری، محمدیان و سرلک آنالیز شده بودند؟ من وکیل وصی بقیه کشتی گیران نیستم اما وکیل وصی پسر خودم هستم. بر خلاف اینکه این آقایان فکر می‌کنند، پسر من دنبال رکورد نیست. پسر من دنبال این چیزهایی که نام بردند نیست.

پدر حسن یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا حسن یزدانی از این صحبت‌ها ناراحت نمی‌شود؟ گفت: حسن ناراحت شود؛ من پدر او هستم. حسن هنوز بچه است و متوجه نمی‌شود. او دوست ندارد من مصاحبه کنم اما دیگر کاسه صبرم لبریز شده است. خیلی از حرف‌ها هست که باید بعداً بگویم. امیدوارم به موقع حرف‌هایم را می زنم.

وی در پایان گفت: هدف حسن این است که در بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴ پاریس کشتی بگیرد. هر کس ادعای این را دارد که جای حسن را بگیرد بسم الله. حسن از همان اول در انتخابی شرکت کرد و از این به بعد هم شرکت می‌کند و به قوانین احترام می‌گذارد اما باید تمام کشتی گیران در انتخابی شرکت کنند. مگر کشتی گیران آزاد همه در انتخابی شرکت کردند؟ نه، فقط ۴ نفرشان این کار را کردند. اگر خوب بودند و مشکلی نداشتند، چرا در مسابقات انتخابی شرکت نکردند؟

 

مهر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک