شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۴:۳۰

انجام ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک برای اعطای وام

معاون وزیر صمت اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت برای اعطای تسهیلات انجام شده است.
انجام ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک برای اعطای وام,

 سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزیر صمت در نامه‌ای به وزیر صمت جزئیات استعلام صورتحساب الکترونیکی در اعطای تسهیلات را اعلام کرد.

در این نامه که در ۱۹ شهریور ماه صادر شده، آمده است: با عنایت به بند ۲ بخشنامه شماره ۰۰/‏۲۹۵۲۴۷‬ مورخ ۸ دی ماه سال ۱۴۰۰ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در ارتباط با حذف صورت حساب فیزیکی، جایگزین آن با صورت حساب الکترونیکی (استعلام برخط از سامانه جامع تجارت) و اجرای طرح در استان‌های کشور و ارزیابی نتایج حاصله، به استحضار می‌رساند تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت انجام شده که همکاری و مساعدت شبکه بانکی کشور شایسته تقدیر است.

ضمناً توسعه این مسیر از طریق هماهنگی با معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی و توسعه سامانه‌های یکپارچه و متمرکز از سوی این بانک در دست اقدام است. لذا با توجه به سوالات مطرح شده توسط برخی ذی نفعان در خصوص فهرست گروه‌های کالایی که مشمول استعلام صورت حساب الکترونیک می‌شوند، به استحضار می‌رساند کالاهای مشمول استعلام در حال حاضر صرفاً همان ۸ ردیف گروه کالایی و طبقات کالایی متناظر اعلامی در فهرست تلفیقی یک و دو موضوع نامه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

انجام ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک برای اعطای وام

 

مهر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک