جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۷:۳۱

خبرگزاری فارس دانشجو می‌پذیرد/ تحصیل و اشتغال در شبکه بزرگ رسانه‌ای کشور

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه‌ای کشور، در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد، این دانشجویان از وام و تقسیط شهریه بهره‌مندند و برترین آنها در رسانه‌های کشور مشغول کار می‌شوند.
خبرگزاری فارس دانشجو می‌پذیرد/ تحصیل و اشتغال در شبکه بزرگ رسانه‌ای کشور,

 دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه‌ای کشور از میان علاقه مندان به رشته های، خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، گویندگی و دوبله، سینما ـ تدوین فیلم، هنرهای دیجیتال  ـ گرافیک متحرک، مترجمی خبر انگلیسی و مترجمی همزمان در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد. 

علاقه مندان به تحصیل در دانشکده رسانه فارس می‌توانند  از ۲۹ خرداد ماه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  http://www.sanjesh.org/group.aspx?gid=5 مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند. 
پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه  فارس برای مهرماه بدون کنکور و بر اساس شرط معدل است. علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته های خبرنگاری با کد«۲۳۰۷۷» روابط عمومی ـ امور رسانه با کد«۲۳۰۸۴»، عکاسی خبری با کد«۲۳۴۰۰»، گویندگی و دوبله با کد «۲۳۶۴۴»، سینما  ـ تدوین فیلم با کد«۲۳۶۴۸ »، هنرهای دیجیتال گرافیک ـ متحرک با کد«۲۳۶۶۵»،  مترجمی خبرانگلیسی با کد«۲۳۷۱۴» و مترجمی همزمان با کد «۲۳۷۲۵» می توانند ثبت نام کنند. 
متقاضیان ثبت نام می توانند به صورت غیر حضوری مدارک خود را شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر مدرک کاردانی یا کارشناسی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (دانشجویان دانشکده از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند) را طی روزهای آینده در صفحه http://faculty.farsnews.ir/ بارگذاری کنند. 
باید به این نکته اشاره کرد که از مهمترین ویژگی‌های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می‌توان بهره مندی از اساتید و فعالان رسانه‌ای کشور، آموزش‌های کارگاهی و مهارت محور در استودیوهای تخصصی هر رشته، اعطای وام برای شهریه، تقسیط شهریه، بورس تحصیلی دانشجویان نخبه، حمایت از ایده های رسانه دانشجویان در مرکز نوآوری و اتصال به شبکه بزرگ رسانه‌های کشور برای اشتغال دانشجویان اشاره کرد. 
 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب ضلع شمال شرقی چهارراه کالج کوچه شهید سعیدی مراجعه یا به سایت http://faculty.farsnews.ir/ مراجعه کنند. داوطلبان می توانند همچنین برای ثبت نام عدد ۵ را به شماره۵۰۰۰۱۰۱۴ به صورت پیامک ارسال کنند تا به جمع بزرگترین و تاثیر گذار ترین رسانه کشور بپیوندند. 
انتهای پیام/ فارس

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک