چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ساعت ۱۴:۲۷
استاندار خراسان شمالی:

پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان وضعیت مطلوبی ندارد/ مدیران در انتصابات با فرمانداران هماهنگی داشته باشند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نامطلوب پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اظهار امیدواری کرد در سفر پیش روی رییس جمهور به استان توجه ویژه ای به این موضوع شود.
پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان وضعیت مطلوبی ندارد/ مدیران در انتصابات با فرمانداران هماهنگی داشته باشند,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: براساس آمار اعلامی کشوری، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای مدارس عشایری کشور در نظر گرفته شد که باتوجه به جامعه بزرگ عشایری خراسان شمالی امید است که استان از این بودجه بهره مند شود.

 

وی با اشاره به اینکه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بجنورد شرایط مطلوبی ندارد، اضافه کرد: سیاست رییس جمهور اختصاص بودجه به پروژه های ناتمام است، براین اساس تلاش بر این است با نگاه ویژه ای به این پروژه، بتوان گام موثری در جهت بهبود وضعیت پردیس دانشجویان فرهنگی دختر استان برداشت.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: دستگاه های استان مدنظر داشته باشند که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری بهره بگیرند.

 

وی یادآور شد: مدیران، در موضوع انتصابات شهرستانی با فرمانداران هماهنگی باشند تا فردی مردمی و همراه با سیاست های آیت الله رئیسی انتخاب شود.

 

حسین نژاد گفت: پروژه هایی که نیاز به مطرح شدن در کمیسیون ماده۲۳ سازمان مدیریت دارد در سال ۱۴۰۱  مدنظر مدیران قرار دهید تا اعتبارات ملی را از دست ندهیم.

 

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رییس جمهور را خواهیم داشت، دستگاه ها اشراف اطلاعاتی برای در اختیار قرار دادن وزرا داشته باشند.

 

حسین نژاد افزود: تعداد بالای کلاس های کانکسی بیانگر مشکلات خاص حوزه آموزش استان خراسان شمالی است.

 

وی با اشاره به اینکه  دغدغه جدی موضوعات زیرساختی و عمرانی محفوظ است، خاطرنشان کرد: گفتنی است اگر بهترین ساختارها موجود باشد اما موضوع فرهنگی ناقص باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، بنابراین مباحث فرهنگی و اجتماعی به عنوان رکن و پایه و اساس تمام امورات است که باید با دقت بیشتری مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک