پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۱
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی عنوان کرد:

بیش از ۳۰ فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی توقیف شد

فهیمه مهمان نواز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستاي بازرسي از صنوف، فروشگاه ها و مراكز توزيع و عرضه استان، تعداد34 فرآورده بدون علامت استاندارد، فاقد كد ده رقمي شناسايي، توقيف و جمع آوري شد.
بیش از 30 فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی توقیف شد,

فهیمه مهمان نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، به منظور اجرای طرح طاها ، در راستاي بازرسي از صنوف، فروشگاه ها و مراكز توزيع و عرضه استان، تعداد34 فرآورده بدون علامت استاندارد، فاقد كد ده رقمي شناسايي، توقيف و جمع آوري شد.

وی ادامه داد: گفتنی است که از ابتدای سال جاری بیش از 400 مورد بازرسي و نمونه برداری از مراكز توزيع و عرضه كالا در راستاي اجراي طرح طاها، انجام شده است.

مهمان نواز با تاکید بر صیانت از حقوق شهروندی و احقاق حقوق مصرف کنندگان، اضافه کرد: كليه محصولات توليد داخل مشمول رعايت استاندارد اجباري، ملزم به درج كد ده رقمي منحصر به فرد در زير نشان استاندارد روي بسته‌بندي كالا هستند كه با ارسال اين كد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، اطلاعاتي شامل نام واحد توليدي، نام محصول، وضعيت پروانه كاربرد علامت استاندارد و تاريخ انقضاي آن به مصرف‌كنندگان اعلام ‌شود.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: كالاهاي بدون علامت استاندارد كشف شده شامل فرآورده هاي فیلترهوا، ضد یخ، زعفران، مایع سفید کننده، پمپ کولر، لوله های هادی برق، دستمال کاغذی  بوده اند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک