سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ساعت ۱۰:۴۳

علی کریمی و دایی اسطوره‌هایم بودند/ مثل طارمی به پول فکر نمی‌کنم

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته با بیان اینکه بعد از جدایی از پرسپولیس به پیشنهادی از چین پاسخ منفی داد و از نظر مالی ضرر کرد، گفت: بازی کردن کنار طارمی راحت است و حرکت او را ۵ ثانیه قبل می‌بینم.
علی کریمی و دایی اسطوره‌هایم بودند/ مثل طارمی به پول فکر نمی‌کنم,

علی علیپور بعد از سپری کردن دو فصل در تیم ماریتیمو پرتغال هفته پیش قراردادی را با تیم ژیل ویسنته دیگر تیم پرتغالی امضا کرد تا دوران جدیدی را در فوتبال اروپا آغاز کند. علیپور در دو فصل برای ماریتیمو ۱۰ بار گلزنی کرد و به دلیل آنچه که اختلاف بر سر تمدید قراردادش با این تیم مطرح می‌شد، در فصل دوم کمتر در ترکیب اصلی ماریتیمو قرار گرفت.

با این حال مهاجم ایرانی در نقل و انتقالی قابل توجه راهی ژیل ویسنته شد؛ تیمی که فصل بعد در لیگ کنفرانس اروپا هم حضور دارد و علیپور می‌تواند حضور در این رقابت‌ها را هم تجربه کند.

پیش از این گفته می‌شد پرسپولیس علاقه مند است تا علیپور را برای فصل بعد به خدمت بگیرد؛ به خصوص که این مهاجم بازیکن آزاد بود و برای پرسپولیس هزینه دریافت رضایتنامه در پی نداشت ولی در نهایت او ترجیح داد در لیگ پرتغال بماند؛ آن‌هم در شرایطی که اعلام کرده است از ۹ کشور از جمله اسپانیا، روسیه، بلژیک، ترکیه، امارات، قطر و… پیشنهاد داشته است.

علیپور در گفتگویی مفصل با روزنامه «ابولا» به تشریح اهدافش در تیم ژیل ویسنته پرداخت و تاکید کرد که هدفش بازی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. او همچنین اظهار امیدواری کرد که همراه با طارمی در تیم ملی ایران در جام جهانی قطر بازی و گلزنی کند.

 

مهر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک