شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ساعت ۱۱:۱۱
باهدف خدمات دهی به مناطق محروم:

ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی در شیروان آغاز شد

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی توسط دو مرکز نیکوکاری محسنین و انجمن صنفی کارگران برای خانواده های نیازمند بخش های سرحد و قوشخانه در سال جاری ساخته می شود.
 ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی در شیروان آغاز شد,

جواد حشمتی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با همکاری مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، شامل بهسازی منازل و ساخت سرویس های بهداشتی را انجام داده و سعی دارد در سال جدید این روند را ادامه دهد.

حشمتی افزود: مرکز نیکوکاری محسنین در سال گذشته، بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان و مرکز انجمن صنفی کارگران پانصد میلیون تومان گردش مالی کمک به محرومان داشته است، که در مجموع این دو مرکز در سال اخیر، بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان در بخش پروژه های عمرانی، کمک های معیشتی، کمک های درمانی، کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند هزینه کرده اند و در حال حاضر هم هفت پروژه در دست کار در روستای امام سجاد و روستای نظرمحمد دارد.


خبرنگار صدا و سیما در شیروان ادامه داد: اقدام جدیدی که این دو مرکز نیکوکاری، با همکاری کمیته امداد لوجلی، بخشداری سرحد و قوشخانه و زیر نظر قرارگاه مواسات دفتر امام جمعه قصد بر انجام آن دارند، ساخت یکصد و بیست واحد سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند مناطق مذکور با صرف اعتباری بالغ ۱۲ میلیارد ریال است.

حشمتی خاطر نشان کرد: مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این پروژه توسط کمیته امداد شناسایی شده اند و افرادی که فاقد درآمد و دارای کمترین امکانات رفاهی هستند، مشمول این طرح می‌شوند.

وی یادآور شد: در راستای اجرایی کردن این پروژه قرادادی یکساله با کمیته امداد شهر لوجلی شهرستان شیروان مبنی بر اتمام آن منعقد شده و سعی بر این است که ظرف مدت شش ماه پایان عملیات ساخت و ساز اعلام شود.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک