چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ساعت ۱۳:۴۸
استاندار خراسان شمالی:

تمامی دستگاه ها اجرایی طرح مسکن ملی را سرعت بخشند

استاندار خراسان شمالی بر سرعت بخشی ساخت مسکن ملی تاکید کرد و گفت: در خصوص ساخت و ساز و تامین فضای عمومی باید سریع اقدام کنید تا بتوانیم اعتبارات این بخش را جذب کنیم چراکه هر استانی که زودتر در این حوزه وارد شود، می تواند اعتبارات بیشتری جذب کند.
تمامی دستگاه ها اجرایی طرح مسکن ملی را سرعت بخشند,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+شورای اداری+طرح ملی مسکن

به گزارش عصراترک، ، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱ به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب ، اظهار داشت: صرفا به دنبال آن نباشیم که به صورت وابسته به کشورهای دیگر اشتغال ایجاد کنیم چون در صورت تامین نشدن قطعه، آن صنعت تعطیل شده و در نتیجه کارگران بیکار می شوند.

وی افزود: تولیدات باید دانش بنیان بوده و از خدمات و پشتیبانی داخلی برخوردار باشد. 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ورودی و خروجی شهرهای این استان، گفت: در ایام عید نوروز با وجود اینکه تعداد عبور و مروها بیشتر شد اما خوشبختانه حوادث و مشکلات کاهش یافت که از مسئولان دستگاه های مرتبط می خواهیم، علاوه بر بحث های رفاهی و امنیتی بحث های زیبا سازی و اقتصادی را نیز مد نظر داشته باشند تا سرمایه گذار جذب شود.

حسین نژاد با تاکید بر نیازسنجی دستگاه های اجرایی در خصوص حوزه کاری خود، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید این موضوعات را به طور جد پیگیری کنند و اولویت ها را دسته بندی و در قالب نقشه راه، مطالعاتی و اجرایی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی، داشتن مسکن حق هر ایرانی است، عنوان کرد: از دستگاه ها می خواهیم که در نهضت ملی مسکن کند حرکت نکنند و تمامی قراردادها باید طبق زمان بندی اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از مسکن های مهر مسائل و مشکلاتی ایجاد شده بود که به نوعی به صاحبانشان جفا شد زیرا اقدامات اولیه و بحث های زیرساختی و مشکلاتی برای آنان باقی ماند.

استاندار خراسان شمالی گفت: هم اینک نیز با وزارتخانه مربوطه پیگیر بوده ایم تا اعتباراتی برای استان در خصوص رفع مشکلات مسکن مهر جذب کنیم که دستگاه مربوطه باید سریع عمل کند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

حسین نژاد با بیان اینکه مردم باید به مسکن ملی اعتماد کنند، اظهار داشت: باید با توجه به فرهنگ و سلیقه مردم ساخت و ساز انجام شود و تقاضای آنان در خصوص تعداد طبقات لحاظ شود.

وی بر سرعت بخشی در مسکن ملی تاکید کرد و افزود: در خصوص ساخت و ساز و تامین فضای عمومی باید سریع اقدام کنید تا بتوانیم اعتبارات در این خصوص را جذب کنیم چراکه هر استانی که زودتر در این حوزه وارد شود، می تواند اعتبارات بیشتری جذب کند، بنابراین استان تلاش کند تا دیر عمل نکند.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش بر کمک به نیازمندان استان تاکید کرد و افزود: در خصوص رفع فقر مطلق تلاش ها باید جدی شود و این مهم علاوه بر تلاش دستگاه های حمایتی، تلاش مضاعف سایر دستگاه ها و سازمان ها را نیز می طلبد.

حسین نژاد بر برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی باید بداند که مردم بیدار هستند و از مظلومان دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در تمامی صحنه ها از آرمان های نظام حمایت کرده اند، خاطرنشان کرد: روز قدس توسط رسانه های جهانی رصد خواهد شد و حضور پر رنگ نقشه های آنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک