دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ساعت ۱۳:۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف/ ایران قدرت اول منطقه در حوزه سلامت است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: پس از  پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی داشته ایم.
دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف/ ایران قدرت اول منطقه در حوزه سلامت است,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+نماینده ولی فقیه+دستاورد انقلاب

حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار بجنا گفت: پس از  پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی داشته ایم.

وی افزود: در ابتدای انقلاب مردم در یک حرکت جهادی به صحنه آمده و هر یک قدمی برای پیشرفت کشور داشتند که یکی از اقدامات بزرگ احداث و بهبود راه های گذر به ویژه راه های روستایی بود. اما قبل از انقلاب تمامی راه های روستایی خاکی بوده که مشکلات فراوانی را در بر داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: در حوزه های آب، برق، گاز و تلفن، بخش عمده ای از روستاها از این نعمت برخوردار نبودند اما پس از انقلاب تنها کمتر از 10درصد روستاها این امکانات را ندارند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به موضوع علم و سوادآموزی، گفت: قبل از انقلاب تعداد افرادی که تحصیلات دانشگاهی داشتند اندک بوده اما پس از انقلاب در تمامی مدرک های دانشگاهی دانشجویان و فارغ التحصیلان زیادی را داریم.

وی در ادامه گفت: همچنین در حوزه پزشکی به دلیل کمبود پزشکان مجبور به استفاده از پزشکان خارجی از جمله هندی و پاکستانی بودیم اما پس از انقلاب تعداد پزشکان بومی زیادی در کشور فعالیت می کنند که در این حوزه قدرت اول منطقه هستیم.

این مقام مسئول بیان داشت: در موضوع تولید انواع واکسن جزء 10 کشور برتر دنیا می باشیم، که تاکنون برای بیماری کرونا موفق به تولید چندین واکسن در سطح انبوه هستیم؛ اما قبل از انقلاب فقط وارد کننده واکسن بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: امروزه شاهد مشکلاتی از جمله گرانی در کشور هستیم که نتیجه بی تدبیری دولت های قبل می باشد و این دولت باید سعی کند تا گرانی ها را مهار کند که دیگر مردم از این حیث تحت فشار قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک