دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۶:۱۱
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

خدمات نظام به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

حجت الاسلام رضا نوری گفت: پس از پیروزی انقلاب، توجه به روستاها، حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار افزایش یافت و در نتیجه آن، نعمت آب، برق، گاز، تلفن، راه های آسفالت و سایر امکانات رفاهی در اکثر این مناطق آورده شد، که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.
خدمات نظام به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها قابل قیاس با قبل از انقلاب  نیست,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+نماینده ولی فقیه+نظام

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا، حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در حاشیه افتتاح خانه احسان بنیاد برکت در محله احمد آباد بجنورد گفت: 40سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی،با کمک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیجی جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شد و جمهوری اسلامی پس از آنکه پرچم به دست در مقابل استکبار جهانی ایستاد و سایر کشورها نیز آهسته، آهسته به این جمع اضافه شد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، توجه به روستاها، حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار افزایش یافت و در نتیجه آن، نعمت آب، برق، گاز، تلفن، راه های آسفالت و سایر امکانات رفاهی در اکثر این مناطق آورده شد، که قابل قیاس با قبل از انقلاب نمی باشد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به طرح حمایت از مناطق کم برخوردار، گفت: این طرح به صورت کشوری بوده و مجموعه و نهادهای مختلفی وظیفه حمایت از مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار را دارند. و در هر یک از این مناطق بایستی یک خانه احسان تحت مدیریت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایجاد شود.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک