سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ساعت ۸:۵۹
یک فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت خراسان شمالی:

۱۹ مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود

حاج محمد یزدانی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات زیادی برای خراسان شمالی و جامعه اهل سنت داشت، گفت: 19 مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود.
19 مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود,

فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیر کاروان های زیارتی اهل سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن تبریک فرارسیدن 19 مهرماه؛ سالروز سفرپر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهارکرد: ما اهل سنت استان هرگز چنین روزی را فراموش نخواهیم کرد چراکه در چنین روزی خیر و برکت بین ما آمد و بعد از سالها دوری انتظار توانستیم پدر معنوی عزیزمان را از نزدیک ملاقات کنیم.

فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت بجنورد افزود: در قرآن خطاب به مسلمانان اطاعت از خدا و رسول الله و اولی الامر مسلمین دستور داده شده است و اولی الامر زمان ما نیز حضرت آیت الله خامنه ای بوده و پیروی از او برای ما واجب است.

یزدانی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که کشور در دوران گذشته زیر سلطه ظلم و ستم شاهان بود و امام خمینی بود که آزادی دینی را به کشور آورد و به مردم آسایس و عدالت بخشید و بعد از رحلت امام نیز حضرت آیت الله خامنه ای بود که توانست از حقوق مسلمانان ایران و دیگر کشورهای جهان در مقابل ظالمان دفاع کند.

وی بیان داشت: یادآوری سالروز 19 مهر و شکرگزاری در چنین روز خجسته وظیفه مردم و به خصوص مردم اهل سنت خراسان شمالی است زیرا وقتی رهبری بین ما آمدند از نزدیک با تمامی آحاد مردم ملاقت و گفتگو کرد و با رسیدگی به مشکلات این استان برکات زیادی برای استان داشت.

این فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت بجنورد با اشاره به تلاش های دشمنان برای از بین بردن وحدت برادران اهل سنت و شیعه خاطرنشان کرد: ما مسلمانان باید دست در دست یکدیگر به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بپردازیم و در مقابل افرادی که می خواهند این وحدت را از بین ببرند بایستیم و نگذاریم خون شهدای انقلاب پایمال شود.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک