جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ساعت ۱۴:۷
مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

ابتلای ۸۰۰ پرستار خراسان شمالی به کرونا/ واکسیناسیون آمار بسترهای کادر درمان را کاهش داد

رضا فانی با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا آمار ابتلای پرستاران به کرونا افزایش پیدا کرد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان خراسان شمالی 810 پرستار در استان به کرونا مبتلا شده اند.
ابتلای 800 پرستار خراسان شمالی به کرونا/ واکسیناسیون آمار بسترهای کادر درمان را کاهش داد,

رضا فانی، مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با شیوع پیک پنجم کرونا در استان آمار پرستاران مبتلا به کرونا افزایش یافت که با توجه به واکسیناسیون کادر درمان آمار بستری آن ها کاهش پیدا کرد.


وی با بیان این که عوارض ابتلا به کرونا برای پرستاران و خانواده های آن ها مشکلاتی ایجاد کرده است، ادامه داد: دوران دو هفته ای استراحت پرستاران موجب فشار مضاعف به دیگر همکاران خواهد شد زیرا شیفت های آن ها باید پوشش داده شود.


این مسئول با بیان این که جامعه پرستاری در استان مشکلاتی همچون اعمال نشدن دورکاری ها در زمان قرمز شدن رنگ استان را متحمل می شوند، ادامه داد: دی ماه سال گذشته مبلغی به عنوان حق کرونا به پرستاران پرداخت شد، اما پس از آن دستورالعملی از وزارت خانه دریافت نشده است و همکاران در واحد کرونا انتظار دارند بتوانند سختی کار در بخش های کرونا را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک