جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ساعت ۹:۴۸
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۵ هزار فرهنگی خراسان شمالی دوز دوم واکسن را دریافت کردند/ تاکنون خبری از آغاز واکسیناسیون دانش آموزی نرسیده است

مهدی مودی گفت: تاکنون پنج هزار و 35 نفر شامل 38 درصد فرهنگیان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا 15 مهر ماه واکسیناسیون فرهنگیان کامل خواهد شد.
5 هزار فرهنگی خراسان شمالی دوز دوم واکسن را دریافت کردند/ تاکنون خبری از آغاز واکسیناسیون دانش آموزی نرسیده است,

مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه در مدارس استان به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می شود، اظهار داشت: براساس تصمیمات ستاد کرونا، تمامی مدارس روستا و عشایر و دروس عملی هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش که جمعیت کلاس های آنها کمتر از 15 نفر است، به صورت حضوری اجرایی می شوند.

وی ادامه داد: همچنین در مدارس روستایی که کلاس ها 30 نفره هستند، نیز با تقسیم بندی کلاس ها در دو زمان مختلف آموزش حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سایر مدارس  برگزاری حضوری کلاس اولی ها با تقسیم بندی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: در مدارس با جمعیت بیش از 300 دانش آموز، آموزش حضوری از 15 آبان ماه با شیفت بندی و تدریس دروس اصلی و تخصصی آغاز می شود و سایر دروس در فضای شاد و مدرسه ایران به صورت مجازی اجرا می شود.

مودی با اشاره به اینکه آموزش کودکان در سه گروه مهدکودک، پیش دبستانی دولتی و غیردولتی انجام می شود و با شکل گیری سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، مهدکودک های زیرمجموعه بهزیستی با مهدهای آموزش و پرورش ادغام شدند و در حال حاضر  بهزیستی مجری آموزش و آموزش و پرورش ناظر است، گفت:  تاکنون 400 کودک در 227 مهد ثبت نام کردند و این روند ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سراسر استان خراسان شمالی 430 پیش دبستانی غیردولتی فعال هستند، ادامه داد: تا کنون در این مراکز نیز 700 نفر ثبت نام شده اند.

وی یادآورشد: در پیش دبستانی های دولتی مجری و ناظر آموزش و پرورش است که 448 کلاس با دو هزار دانش آموز تاکنون ثبت نامشان کامل شده است.

مودی با اشاره به اینکه 16 هزار و 341 فرهنگی در استان خراسان شمالی برای دریافت واکسن دز اول معرفی شده اند، گفت: از این تعداد 13 هزار و 169 نفر که شامل 85 درصد فرهنگیان استان می شوند، واکسینه شده اند.

وی گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و 35 نفر نیز شامل 38 درصد فرهنگیان واکسن دوز دوم را دریافت کرده اند که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا 15 مهر ماه واکسیناسیون فرهنگیان کامل خواهد شد.

این مقام مسئول در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان توضیح داد: تاکنون ابلاغی مبنی بر آغاز واکسیناسیون این گروه در استان به دست ما نرسیده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک