جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ساعت ۹:۲۰
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

عضویت دائم ایران در شانگهای پیروزی درخشان و ماندگار است

احمدی بیغش با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، نوشت: این عضویت پیروزی درخشان و ماندگار برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش عصر اترک به نقل از دیار آفتاب؛ محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر، با اشاره به پذیرش عضویت ایران در پیمان اقتصادی شانگهای، نوشت: "ره آوردی مطمئن از تاجیکستان عضویت دائم ایران در اتحادیه شانگهای، پیروزی درخشان و ماندگار برای جمهوری اسلامی ایران است.

دستمریزاد جناب آقای رئیسی"

در پایان بیست و یکمین نشست سران سازمان شانگهای که در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، سران ۸ کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.

بر این اساس فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان آغاز شده و کشورمان از این پس به عنوان عضو اصلی این سازمان مهم منطقه ای با کشورهای عضو همکاری و تعامل خواهد داشت.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک