شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ساعت ۱۳:۴۲
در گفتگو با کارآفرین راز و جرگلانی مطرح شد:

اراده قوی، باعث موفقیت در کارم شد

راه اندازی چرخ تولید و کارآفرینی در جامعه به عنوان یک محرک اصلی برای ایجاد شغل است و نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای دارد، بویژه در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی، معیشتی و تحریم ها زنجیر وار سبب شده که روزهای تلخ و ناخوشی برای مردم کشورمان رقم بخورد، اهمیت تولید و کارآفرینی را برای جامعه ما را دوچندان می‌کند.
اراده قوی، باعث موفقیت در کارم شد,

به گزارش عصراترک ، حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، جهش تولید، تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و بطور کلی نگاه اجمالی به اشعار سال های گذشته و تاکیدات مقام معظم رهبری به تولید و تکیه بر توان داخلی به وضوح نشان دهنده این امر است که رهبر انقلاب علاج این روزها را از سال های قبل برای همه مشخص کرده و قطعا گام برداشتن در مسیر تولید و تکیه بر توان داخل ضمن اینکه کمک شایانی به برون رفت کشور از این مشکلات و روزهای سخت می‌کند آینده بسیار روشنی را هم برای کشور رقم خواهد زد.

راه‌اندازی کسب‌وکار‌های خانگی و کوچک می‌تواند مزایای گوناگونی را برای شاغلان این عرصه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف هزینه‌های جاری محیط کار مانند خرید، رهن و اجاره، مالیات، عوارض و قبوض مصرفی، ایجاد توازن بین مسؤولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه ایاب و ذهاب، استفاده از نیرو و تخصص اعضای خانواده، ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد - شاگردی بین اعضای خانواده و... اشاره کرد.

داورپناهی یکی از کارآفرینان شهرستان راز و جرگلان است که با ایجاد کارگاه جوراب بافی علاوه بر اینکه برای خود و خانواده خود ممر درآمد ایجاد کرده برای 2 نفر دیگر نیز اشتغالزایی کرده است.

این کارآفرین راز و جرگلانی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت : بنده فرهنگی بازنشته هستم و از سال ١٣٩۶ شروع به احداث کارگاه تولیدی جوراب کردم.

وی افزود : بنده با هدف کمک به تولید و اشتغال زایی در شهرستان پا به این عرصه گذاشتم و از زمان آغاز به کار تا کانون برای ٢ نفر از همشهریان اشتغال زایی کردام.

داورپناهی تصریح کرد : اگر مسئولین کمک حالم باشند، قصد توسعه کارگاه تولیدی را دارم.

داورپناهی اظهار داشت : برای شروع به این کار با سرمایه ایی معادل ١٠٠ میلیون تومان شروع کردم و خوشبختانه ادامه کار خوب پیش رفت و توانستم بازار خرید محصولم را  بخش هایی از شهرستان راز و جرگلان و شهر بجنورد ایجادکنم.

وی تصریح کرد : آشنایی چندانی با این کار نداشتم اما با اراده و توانی که در خود دیدم شروع به کار کردم و توانستم دانش مورد نیاز این کار را کسب کنم و ظرف مدت ٢ ماه مسلط بر این حرفه شدم. 

داورپناهی بیان داشت : بنده یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ام را اراده قوی امی دانم چراکه همین عامل باعث شد که بنده پا به عرصه تولیدی و کارآفرینی بگذارم. 

وی گفت : بنده و کار آفرینان دیگر نیازمند حمایت های همه جانبه مسؤلین هستیم مخصوصا در شرایط سخت فعلی مسؤلین باید کمک حال ما کارآفرینان باشند. 

داورپناهی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به جوانان جویای کار این هست که برای شروع هر کاری اول مهارت لازم را پیدا کنند و بعد وارد کار شوند و از کار نهراسند و اراده قوی داشته باشند که مطمئنا موفقیت در کار نیازمند پشتکار و اراده قوی است.

 

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک