جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۳:۲۲

کمک ۳۰ میلیاردی خیرین رازوجرگلانی طی یک سال/ افتتاح پل گرکز با مشارکت مردم

روح الله حسین پور از کمک 30 میلیارد تومانی خیران راز و جرگلان طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از ویژگی های مردم راز وجرگلان مشارکت خیران در پروژه های عمرانی این شهرستان است.
کمک 30 میلیاردی خیرین رازوجرگلانی طی یک سال/ افتتاح پل گرکز با مشارکت مردم,

به گزارش خبرنگار عصراترک، روح الله حسین پور، فرماندار رازوجرگلان در آیین افتتاح پل روستای گرکز اظهارکرد: پروژه پل روستای گرکز در کمتر از یک سال با مشارکت خیرین، راهداری، دهیاری و شورای اسلامی روستا ساخته شد.

حسین پور یکی از مزیت های عالی رازوجرگلان مخصوصا در بخش جرگلان را حضور فعال خیرین در پرژه های عمرانی دانست.

وی تصریح کرد: اگر همین پل را با اعتبارات پیمانکاری می ساختیم دوبرابر هزینه در بر داشت و همچنین چندین سال نیز به طول می انجامید اما با کمک خیرین در کمترین زمان و با نصف هزینه که سه میلیارد تومان است به بهره برداری رسید .

وی ضمن تشکر از یک خانواده فعال خیر در بخش جرگلان گفت : در یک سال گذشته خیرین شهرستان و بخصوص بخش جرگلان نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان  کمک کردند که این رقم یک رقم خوب و چشم گیر و نقدی است که ما از خانواده کوهی که مانند یک کوه پشت اهالی جرگلان و دولتمردان کمک حال ما هستند تشکر و قدردانی می کنیم .

فرماندار راز و جرگلان ساخت پل شهر یکه سعود، احداث پانسیون و تجهیز درمانگاه یکه سعود جهت شبانه روزی شدن، حل مشکلات آب شرب ۷ روستای پر تنش آبی، کمک به ساخت مسجد جامع، حل مشکلات برخی نقاط جاده ای و احداث مدارس را از جمله کمک های خیرین عنوان کرد .

مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای رازوجرگلان نیز در این آیین گفت : کلنگ این پل در سال ۹۹ با مشارکت خیرین بر زمین زده شد .

رسول ضیغمی افزود: این پل از نیازخای اساسی مردم جرگلان بوده چراکه در زمان سیلاب  اهالی دچار مخاطرات می شدند .

ضیغمی خاطرنشان کرد:  با احداث این پل مردم روستاهای گرکز، دویدخ، چال تلپک، شادردی و قره اقاچ محمد نفس بهره مند می شوند.

وی گفت : هزینه اصلی پل ۸ میلیارد برآورد شده است اما در کمتر از یک سال و با کمترین هزینه که سه میلیارد تومان است ساخته شد .

وی همچنین اضافه کرد : بعد از احداث این پل مناقصه جهت آسفالت از این پل تا روستای دویدخ نیز انجام خواهد تا آسفالت این راه نیز صورت گیرد .

ضیغمی همچنین از ضرورت ساخت دو پل دیگر در مسیر رودخانه چندیر جرگلان خبرداد و گفت : دو پل دیگر در در بین روستاهای قره پالچق به حصارچه و کیلو پنجه به کرپشلی نیاز است که اعتبار مورد نیاز برای آن ها در نظر گرفته شده است اما به دنبال جذب خیر هستیم تا این پل ها نیز در کمترین زمان تکمیل شود .

گفتنی است پل گرکز چهارمین پل منطقه شهرستان رازوجرگلان است در دوسال گذشته این پل ها احداث شدند.

 

انتهای پیام / رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک