جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۰:۳۰
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

تخت های بیمارن کرونایی اسفراین افزایش پیدا می کند

عیسی توحیدی با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان افزایش تخت های بستری ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به 200 مورد وجود دارد.
تخت های بیمارن کرونایی اسفراین افزایش پیدا می کند,

عیسی توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با عصراترک با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا در موج جدید در شهرستان اسفراین،گفت:تعداد تخت های عادی و ویژه بیماران کرونایی را جهت پذیرش بیماران احتمالی بالای 100 درصد افزایش داده ایم.

وی افزود: تعداد تخت های عادی از 24 تخت به 64 تخت و تخت های ویژه از 10 تخت به 16 تخت افزایش یافته است.

 توحیدی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان افزایش تخت های بستری ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به 200 مورد وجود دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به افزایش روزانه تعداد بیماران بستری و بیمار بدحال کرونایی ،افزود:عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی و دید و بازدید ها و مراکز پرازدحام از جدی‌ترین عوامل انتقال بیماری است.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک