شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ساعت ۱۱:۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی:

تعطیلات ۶ روزه، میزان مصرف بنزین در خراسان شمالی را ۲۰ درصد کاهش داد

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه محدودیت های تردد از 25 الی 30 مرداد در کشور آغاز و اجرایی شده است، گفت: در این بازه زمانی میزان مصرف بنزین در استان خراسان شمالی 20 درصد کاهش پیدا کرده است.
تعطیلات 6 روزه، میزان مصرف بنزین در خراسان شمالی را 20 درصد کاهش داد,

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: همزمان با آغاز پیک پنجم کرونا در استان خراسان شمالی، میزان مصرف بنزین در تیرماه سال جاری درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: این در حالی است طی چهار ماهه امسال میزان مصرف بنزین ۲۱ درصد و بنزین سوپر ۱۵۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 99 افزایش داشته است.

شکوری اضافه کرد: با اوج گیری کرونا در پیک پنجم و همزمانی با تعطیلات عاشورا و تاسوعا، محدودیت های کرونایی و تعطیلی 6 روزه در سراسر کشور با جدیت بیشتری لحاظ شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تعطیلات از تاریخ 25 الی 30 مرداد در سراسر کشور اجرایی شد، گفت: به دنبال اجرای این محدودیت ها در خراسان شمالی میزان مصرف بنزین 20 درصد و میزان مصرف نفت گاز 31 درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی یادآور شد: در این مدت میزان دو میلیون و 863 هزار لیتر بنزین در 50 جایگاه سوخت استان توزیع شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک