جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ساعت ۱۳:۳۳
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بجنورد راه اندازی شد / ظرفیت تزریق روزانه ۷۰۰ دوز واکسن در این مرکز

افشین دلشاد از افتتاح مرکز سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در محل دانشگاه آزاد بجنورد همزمان با گرامیداشت روز پزشک خبر داد و گفت: روزانه 500 تا 700 دوز واکسن در این مرکز تزریق می شود.
سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بجنورد راه اندازی شد / ظرفیت تزریق روزانه 700 دوز واکسن در این مرکز ,

به گزارش عصراترک، افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آیین افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بجنورد اظهار داشت:  این مرکز سومین مرکز واکسیناسیون در بجنورد است و روزانه 500 تا 700 دوز واکسن در این مرکز تزریق می شود.

وی روند واکسیناسیون در استان را مطلوب خواند و افزود: روزانه حدود 7 هزار دوز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان تزریق می شود.

دلشاد عنوان کرد: در استان متولدین ۱۳50 و قبل از آن می توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir برای دریافت واکسن اقدام کنند.

وی با اشاره به این که 10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال هستند، گفت: 3 مرکز در بجنورد، 2 مرکز در شیروان و در شهرستان های مانه و سملقان، گرمه، راز، جاجرم و فاروج هر کدام یک مرکز در نظر گرفته شده است.

 دلشاد خاطرنشان کرد: دبستان شهدای فرهنگی، مجتمع ایثار و دانشگاه آزاد در بجنورد، دبستان ابتدایی 12 بهمن و مصلی نماز جمعه امام خامنه ای در شیروان، سالن فجر در مانه و سملقان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری در راز، مرکز خدمات جامع سلامت شهری/روستایی در گرمه، دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) در جاجرم و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در فاروج از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان هستند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک