چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ساعت ۱۰:۱۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خواستار شد؛

خیران خراسان شمالی نفس هدیه کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خیراندیشان و هم استانی ها در این شرایط حاد کرونایی در زمینه تامین هر چه بیشتر دستگاه های کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز جمعیت هلال احمر استان را یاری کنند.
خیران خراسان شمالی نفس هدیه کنند,

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان 100 دستگاه کپسول اکسیژن و 30 دستگاه اکسیژن ساز را در اختیار داشته که این دستگاه ها به بیماران نیازمند کرونایی که با نسخه پزشک به این نهاد مراجعه می کنند به صورت رایگان به آنان واگذار و پس از بهبودی از آنان تحویل گرفته می شود.

محبان خاطر نشان کرد: البته برخی از این دستگاه ها را برای استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان امام حسن بجنورد نیز تحویل داده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه در شرایط کنونی به تامین هر چه بیشتر این دستگاه ها نیاز است، دعوت کرد: خیراندیشان و هم استانی هایی که این دستگاه ها را در منزل دارند و استفاده نمی کنند برای کمک به بهبودی هر چه سریعتر بیماران کرونایی به جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند و یا به صورت نقدی، کمک های خود را به کد دستوری #112* واریز کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک