شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ساعت ۸:۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

پر بودن بیمارستان های خراسان شمالی از بیماران بدحال کرونا/ ثبت فوتی ۱۷ ساله کرونایی در استان

سید احمد هاشمی وضعیت بیمارستان های استان را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران بدحال کرونایی هستند و بیماران سرپایی دارو را از بیمارستان دریافت و در منزل قرنطینه می شوند.
پر بودن بیمارستان های خراسان شمالی از بیماران بدحال کرونا/ ثبت فوتی 17 ساله کرونایی در استان   ,

سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه متاسفانه در خراسان شمالی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در سنین پایین افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: طی روزهای گذشته فوت بیماران کرونایی به زیر 50 سال در حال افزایش است و فوتی در سنین پایین 17، 36 و 38 ساله در استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در استان خراسان شمالی، کادر درمان فشار چندبرابری را متحمل شده است، گفت: پنج شنبه هفته گذشته در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد فضای خالی برای مستقر کردن تخت جدید وجود نداشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استرس در اغلب بیمارانی که مراجعه می کنند، وجود دارد، گفت: اگر شرایط بخش بستری بیمارستان در وضعیت عادی بود، بیمارانی که به این بخش مراجعه می کردند باید در بیمارستان بستری می شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی وضعیت بیمارستان های استان را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران بدحال کرونایی هستند و بیماران سرپایی دارو را از بیمارستان دریافت و در منزل قرنطینه می شوند.

هاشمی در رابطه با وضعیت اکسیژن مورد نیاز برای بیمارستان ها با اشاره به اینکه دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان ها مستقر هستند، گفت: طی دو روز گذشته به علت افزایش تعداد بیماران بدحال در بیمارستان ها که نیاز به اکسیژن بیشتری داشتند، این احساس نیاز بیشتر بود و روز گذشته کپسول های بیشتری را در بیمارستان ها وارد کردیم اما بازهم مشکل وجود دارد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک