چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ساعت ۱۴:۵۲
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

سپاه پست اورژانس صحرایی در بجنورد راه اندازی کرد

سرهنگ محمد روحانی از راه اندازی پست اورژانس صحرایی در مجاورت درمانگاه شهدای مدافع حرم واقع در شهرک گلستان بجنورد خبر داد.
 سپاه پست اورژانس صحرایی در بجنورد راه اندازی کرد,

سرهنگ محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: اورژانس صحرایی ۱۰ تخته در جوار درمانگاه شهدای مدافع حرم، شهرک  گلستان بجنورد با ارائه خدمات رایگان به شهروندان و بیماران مراجعه کننده افتتاح شد.

 

سرهنگ روحانی اظهار کرد: در این پست ۱۰ تخته خدمات ویزیت پزشک عمومی، انجام تست کرونا و تزیقات و سرم به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین تدابیری اتخاذ شده تا داروهای کمیاب مورد نیاز بیماران کرونایی و همچنین سرم در داروخانه واقع در این شهرک ارائه شود تا از تجمع مردم در مراکز درمانی و بیمارستان های استان جلوگیری شود.

 

سرهنگ روحانی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای نظامی به کادر درمان، توسط سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ارائه می شود .

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک