پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ساعت ۸:۰
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی:

ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ نفر در مرکز واکسیناسیون ایثار/ تزریق ۱۱ هراز دوز واکسن تاکنون

عیسی برجی با بیان اینکه در مرکز تجمعی واکسیناسیون ایثار بجنورد روزانه ظرفیت پذیریش یک هزار و 200 نفر وجود دارد، گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز تاکنون 11 هزار دوز واکسن تزریق شده است.
ظرفیت پذیرش 1200 نفر در مرکز واکسیناسیون ایثار/ تزریق 11 هراز دوز واکسن تاکنون,

عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هم اکنون 5 مرکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان های بجنورد ، اسفراین، شیروان و آشخانه فعال است .

برجی با بیان اینکه 5 نوع واکسن در این مراکز بر اساس سهمیه و شرایط سنی تعیین شده تزریق می شود، افزود: همچنین 89 مرکز جامع سلامت در سراسر استان کار واکسیناسیون واجدین شرایط را انجام می دهند.

وی افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تا کنون، 170 هزار دوز واکسن وارد استان شده و در مرحله اول و دوم 148 هزار دوز تزریق شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز تجمعیی ایثار با همکاری سپاه جوادالائمه و دانشگاه علوم پزشکی استان همزمان با عید غدیر در بجنورد گفت: تاکنون 11 هزار دوز واکسن در این مرکز تزریق شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اضافه کرد: در این مرکز روزانه ظرفیت پذیرش یک هزار و 200 نفر وجود دارد که به طور متوسط 400 تا 500 دوز واکسن تزریق می شود.

برجی خاطرنشان کرد: 45 بسیجی داوطلب در مرکز واکسیناسیون ایثار و 40 بسیجی داوطلب در مراکز جامع سلامت مشغول به ارائه خدمات هستند.

وی در ادامه از فعالیت مجدد قرارگاه شهید سلیمانی پس از فرامین رهبری خبر داد و گفت: مقرر شده تا یک مرکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و مرکز نمونه گیری در درمانگاه امام سجاد(ع) فعال شود که تامین نیروهای مورد نیاز بر عهده بسیج جامعه پزشکی است.

وی اعزام یک پزشک به شهرستان راز و جرگلان، اعزام 23 نیروی پرستار به بیمارستان امام حسن و انجام مانور های بهداشتی و نظارت ستادی در طرح تشدید محدودیت ها را از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در پیک پنجم کرونا اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک