پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ساعت ۱۳:۵
فرماندار شهرستان بجنورد اعلام کرد:

اولین تذکر قانونی به شورای جدید شهر بجنورد

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: اعضای جدید شورای شهر بجنورد بخاطر معرفی و رسانه ای کردن سرپرست برای شهرداری بجنورد، قبل از آیین تحلیف اعضای شورا و انتخاب هیات رییسه، تذکر قانونی گرفتند.
اولین تذکر قانونی به شورای جدید شهر  بجنورد ,

غلامرضا عوض زاده، فرماندار شهرستان بجنورد در پاسخ به این سوال عصراترک که قبل از تحلیف، اعضای دوره ششم شورای شهر بجنورد سرپرست منتخب خود را برای شهرداری بجنورد معرفی و رسانه ای کرده اند، آیا این رویه وجاهت قانونی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: قانون به صراحت اعلام کرده است که پس از انجام تحلیف اعضای جدید شورای شهرها، در جلسه ای رسمی با حضور فرماندار و یا نماینده فرماندار، اعضای هیات رییسه، شوراها انتخاب شوند.

عوض زاده افزود: پس از آن، اعضای هیات رییسه جدید شورای شهرها می توانند به طور رسمی شهردار فعلی را ابقا و یا یک سرپرست جدید را معرفی کنند.

وی یادآور شد:  در شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت، انتخاب شهردار جدید به دلیل انجام استعلامات و صدور حکم آن توسط وزیر کشور زمان بر است، بنابراین برای مدیریت امور شهرداری یا شهردار فعلی ابقا و یا اینکه سرپرست معرفی شود.

فرماندار شهرستان بجنورد در ادامه عنوان کرد: با این وجود، در مرکز خراسان شمالی، اعضای جدید شورای شهر بجنورد قبل از انجام تحلیف، سرپرست جدید برای شهرداری بجنورد را معرفی و رسانه ای کرده اند، درحالیکه طبق قانون آنان می بایست سرپرست جدید برای شهرداری بجنورد را پس از انجام تحلیف خود، معرفی و رسانه ای می کردند.

عوض زاده تصریح کرد: اعضای جدید شورای شهر بجنورد در انجام این اقدام با عجله رفتار کردند که به این اقدام آنان نیز تذکر قانونی داده شد.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک