شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ساعت ۱۳:۱۸
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

تالارهای خراسان شمالی از امروز بسته می شوند/ کرونا در استان به وضعیت نگران کننده ای رسیده است

احمد برادران با ابراز نگرانی از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خراسان شمالی، گفت: با همکاری دستگاه قضایی تالارها از امروز بسته خواهند شد و ادامه فعالیت مشاغل گروه یک منوط به رعایت ضوابط بهداشتی خواهد بود.
تالارهای خراسان شمالی از امروز بسته می شوند/ کرونا در استان به وضعیت نگران کننده ای رسیده است,

به گزارش عصراترک، احمد برادران، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی، مسئول حفظ سلامتی مردم در مقابل بیماری کرونا هستند، بنابراین حساسیت ها باید نسبت به وضعیت بحرانی این بیماری افزایش پیدا کند.

 معاون سیاسی استاندار با ابراز گلایه از فعال بودن مراکز تجمعی در سراسر خراسان شمالی اضافه کرد: این موضوع باید پیگیری و تشدید اقدامات انجام گیرد، ضمن اینکه با تالارهای متخلف برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

برادران با بیان اینکه آمار بستری ها و مبتلایان به بیماری کرونا به شدت رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهم ترین ابزارها برای مبارزه با این بیماری است که متاسفانه کاهش محسوسی پیدا کرده است.

برادران یادآور شد: برابر با آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد بستری ها و مراجعه کنندگان به مراکز درمان ناشی از بیماری کرونا نگران کننده است.

وی اظهار داشت: برگزاری مجالس و دورهمی های عمومی یکی از عوامل مهم شیوع بیماری کروناست و باید با انجام کار فرهنگی از تریبون های مختلف جهت اطلاع رسانی کامل و درست و اعلام هشدارها بهره مند شویم.

وی با ابراز نگرانی از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خراسان شمالی، گفت: با همکاری دستگاه قضایی تالارها امروز بسته خواهند شد و ادامه فعالیت مشاغل گروه یک منوط به رعایت ضوابط بهداشتی خواهد بود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک