شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ساعت ۱۳:۱۷
فرماندار اسفراین:

مجوزی برای فروش سهام معدن آلبلاغ صادر نشده است

مهدی کرامتی با بیان اینکه مجوزی برای فروش سهام معدن سرب آلبلاغ صادر نشده است، گفت: در حال حاضر تمام تلاشمان براین است که کارهای مطالعاتی شرکت ایمیدور سرعت پیدا کند و به مرحله اکتشافات برسد.
مجوزی برای فروش سهام معدن آلبلاغ صادر نشده است,

مهدی کرامتی، فرماندار شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک  در رابطه با موضوع مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش شهام معدن آلبلاغ اظهار داشت: در حال حاضر به هیچ عنوان فروش سهام آلبلاغ وجود ندارد  و تمام تلاشمان براین است که کارهای مطالعاتی شرکت ایمیدور سرعت پیدا کند و به مرحله اکتشافات برسد.

وی ادامه داد:  براساس توافقات بعمل آمده با ايميدروکه حتی یک کیلوگرم سنگ خام از شهرستان اسفراین خارج نشود.

کرامتی تصریح کرد : برای اینکه این معدن برای مردم منفعت داشته باشد باید یک شخصيت حقوقي بخواهد به نمايندگي از مردم نقش ايفاكند الزاماً بايد سهم برابر براي همه افراد واجد شرايط لحاظ كند نمایندگی حقوقی مردم را داشته باشد تا به عنوان یک شرکت تعاونی پای کار بیاید.

مقام عالی دولت در شهرستان اسفراین افزود: ایمیدرو شرکتی را به عنوان نماینده مردم قبول می کند و به رسمیت میشناسد که حداقل یک چهارم از جمعیت شهرستان اسفراین در آن عضویت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر فعالیتی از معدن به شرکتی واگذار شود و در زمینه استخراج عملی انجام شود، همه مردم شهرستان باید از درآمد آن سهم داشته باشند.

کرامتی ضمن اشاره به به یک شرکت که در شهرستان بدنبال عضوگیری است، توضیح داد:  بعد از بررسی های مشخص شد یک شرکت فرایند شکل گیری و ثبت را انجام داده ولی تاکنون در رابطه با استخراج از معدن آلبلاغ مجوزی صادر نشده است.
وی بیان داشت: این شرکت فقط در حال عضو گیری است و هیچ حقی برای نام بردن از معدن آلبلاغ را ندارد و صرفا در حال عضو گیری از مردم شهرستان است تا بتواند در مراحل بعدی شرکت کند .

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
نادر | 1400/05/12
0
0
خب آقایی فرماندار ، پس اگه زحمتی هست برین جلوی اون کسانی ک دارن از مردم.پول میچاپن برا سهام بگیرن اگر زحمتی نیست آقایی فرماندار
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک