یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ساعت ۹:۱۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی عنوان کرد:

مصرف روزانه ۲۷۵ هزار مترمکعب CNG در استان خراسان شمالی/ استقبال از گازسوز کردن خودروها و کاهش آلودگی های زیست محیطی

مجتبی شکوری گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون به صورت روزانه در سطح استان خراسان شمالی میزان مصرف گاز CNG به 275 هزار مترمکعب رسیده است.
مصرف روزانه 275 هزار مترمکعب CNG در استان خراسان شمالی/ استقبال از گازسوز کردن خودروها و کاهش آلودگی های زیست محیطی,

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نسبت به جایگزینی مصرف CNG با بنزین و اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها استقبال بالایی داشتند که علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی، 36 میلیون لیتر نیز در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز CNG در سوخت خودروها در مقایسه با سال گذشته 13 درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: براساس آمار به ثبت رسیده در چهار ماهه نخست امسال 34 میلیون متر مکعب سوخت در جایگاه های عرضه سوخت مصرف شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال 1400 تاکنون به صورت روزانه در سطح استان خراسان شمالی میزان مصرف گاز CNG به 275 هزار مترمکعب رسیده، ادامه داد: گفتنی است که در حال حاضر 30 جایگاه عرضه کننده CNG در استان فعال هستند که از این تعداد 20 جایگاه دو منظوره برای عرضه بنزین، نفتگاز و CNG و 10 جایگاه تک منظوره برای عرضه CNG فعالیت دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاه‌های سوخت ، سوخت رسانی به خودروهای گازسوز در استان وضعیت مطلوبی دارد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک