یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۴۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۸

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد

ششمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با رقابت دو بانوی ورزشکار کشورمان پیگیری شد.
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد,
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ششمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، فقط دو ورزشکار از ایران به مصاف حریفان رفتند. هانیه رستمیان در تیراندازی و نازنین ملایی، دو بانوی ورزشکار ایران بودند که در این دو رشته مسابقه دادند.

نتایج رقابت این ورزشکار به شرح زیر است:

* قایقرانی: نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ کشورمان از ساعت 6:20 در مرحله نیمه‌نهایی در گروه خود با حریفانی از آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و بریتانیا رقابت کرد و  با زمان 7 دقیقه و  45 ثانیه در رده ششم ایستاد شد و به فینال B  راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی، قایقرانان نیوزیلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم شدند و به فینال A رسیدند و بقیه قایقرانان به فینال B  راه یافتند.

مرحله نیمه‌نهایی در دو گروه برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم راهی فینال می‌شوند و نفرات بعدی نیز برای کسب یکی از جایگاه‌های ششم تا دوازدهم مسابقه خواهند داد. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای تعیین جایگاه به رقابت می‌پردازند.

تیراندازی - المپیک 2020 توکیو , قایقرانی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو , تیراندازی - المپیک 2020 توکیو , قایقرانی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو ,

* تیراندازی : هانیه رستمیان یکی از پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه، در ماده تپانچه 25 متر و در بخش دقت به مصاف حریفان رفت و با امتیاز 289 به کار خود پایان داد و در رده شانزدهم قرار گرفت.

رقابت بخش سرعت هم روز جمعه برگزار خواهد شد تا تکلیف 8 تیرانداز برتر برای رقابت در فینال مشخص شود.

تیراندازی - المپیک 2020 توکیو , قایقرانی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو , تیراندازی - المپیک 2020 توکیو , قایقرانی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو ,

 

 

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک