پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ساعت ۱۳:۲۲
در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی مطرح شد:

قدرت کشور ایران مربوط به سپاه و میدان است/ جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است

محمد علی شجاعی با بیان اینکه پای میز مذاکره صندلی را برای کشوری می گذارند که توان دارد، گفت: در این یک دهه اخیر به بسیاری از کشورها حمله شد یا برای مذاکره دعوت نشد، به عنوان واقعیت بپذیریم، قدرت ایران مربوط به میدان و سپاه بوده است.
قدرت کشور ایران مربوط به سپاه و میدان است/ جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است,

به گزارش عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به اینکه سپاه یعنی برای مردم بودن، اظهار داشت: اگر این قدرت در ایران نبود، نیازی به مذاکره نمی‌دیدند و همچون بسیاری از کشورهای دیگر که به آنها حمله شد، اتفاقات دیگری رخ می داد.

شجاعی افزود: در استان اتحاد بین اجزای حاکمیت و مردم، موجب شده که ما امروز شرمنده سه هزار شهید استان نشویم.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات دغدغه حضرت آقا مشارکت مردمی بود، در استان خراسان شمالی، همه پای کار بودند، تا بیشترین مشارکت را سهم استان کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: مسئولیت اصلی ما در انتخابات این بود تا در برابر بیانات و وظیفه ای که رهبر بر دوش ما گذاشته سربلند شویم.

وی با بیا اینکه مسیر خدمت، پیرو راه رهبری بودن است، اضافه کرد: فرقی ندارد افراد از کجا حکم گرفته اند، چرا که ما نسبت به مردم و نظام مسئول هستیم.

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: این استان قدر سپاه را دانسته و باز این اتحاد ادامه پیدا خواهد کرد و قطعا در آینده نه چندان دور وظیفه ما که همان فراهم کردن سفره ای آبادتر برای مردم است حتما تحقق پیدا خواهد کرد.

 

جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است

همچنین حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، در این مراسم خاطرنشان کرد: مسئولیت ها بین افراد مختلف چرخیده می شود، این جابجایی برای آزمودن ایمان و فرد است، تا جوهره افراد شناخته شود، سرنوشت اخروی در روزهای خدمت مشخص می شود.

وی افزود: انشالله بتوانیم از فرصتی که خدا ایجاد کرده است در هر جایگاهی که قرار داریم، استفاده کنیم و با یاری خداوند، آنچه در توان داریم انجام دهیم.

 

انتهای پیام / رحمانی

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک