شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ساعت ۱۳:۱۳
فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است/ ولایت فقیه خط قرمز ماست

اسماعیل فرجی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و امروز تکلیف ما خدمت به مردم استان خراسان شمالی است.
بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است/ ولایت فقیه خط قرمز ماست,

به گزارش عصراترک، سرتیپ دوم اسماعیل فرجی، فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی با اشاره به اینکه ما پاسداریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای حضرت امام (ره) است که به عنوان هدیه ای برای ما گذاشته شده و ما به عنوان نگهبان و محافظ این میراث گرانبها، تکالیفی بر عهده داریم.

وی با اشاره به اینکه سپاه رسالت محور و تکلیف محور است، ادامه داد: باید بدانیم که  پایه های اصلی این نظام و انقلاب چه بوده است که از آن محافظت کنیم.

فرجی گفت:  سه رکن اصلی انقلاب در هشت فرمانی مقام معظم رهبری به سپاه دادند، مشخص شده، که یکی از آنها موضوع معنویت و تلاش برای بصیرت افزایی پاسداران بوده و با توجه به اینکه رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خداباوری و دینداری مردم بوده، کلیف داریم از این دینداری دفاع کنیم.

وی یادآور شد: گرچه ماموریت های ما متفاوت است و باتوجه به نیاز جابجا می شود، اما خط قرمز ما ولایت فقیه است که در استمرار ولایت رسول اکرم (ص) است.

فرجی با اشاره به اینکه رکن و وظیفه و تکلیف بعدی ما مردم داری است که رهبری در بیانیه گام دوم اشاره کردند،گفت:  در صحنه های مختلف مشاهده شده که سپاه در عرصه های مختلف جهادی، سازندگی ، معیشتی، مردم دار بوده و برای خدمت سر از پا نمی شناسد.

 فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) یادآور شد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و امروز تکلیف ما خدمت به مردم استان خراسان شمالی است.

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک