جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ساعت ۱۰:۵

پهلوگیری ۱۱ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره)/ ۷۳۶هزار تن گندم وارد ایران شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از ورود دو فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی به بندر امام خمینی(ره) در این استان خبر داد.
پهلوگیری ۱۱ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره)/ ۷۳۶هزار تن گندم وارد ایران شد,
به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، امید جهان‌نژادیان از پهلوگیری دو فروند کشتی اقیانوس‌پیما که حامل کالای اساسی گندم است، در بندر امام خبر داد.

وی با بیان اینکه این کشتی‌ها در مجموع حامل 136 هزار تن گندم است که یکی از این کشتی‌ها در اسکله غلات بندر امام در حال تخلیه بار خود است، افزود: همچنین کشتی دیگر روز سه‌شنبه برای تخلیه محموله خود در اسکله پهلو می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان ادامه داد: با ورود این کشتی‌ها از ابتدای امسال تاکنون، 736 هزار تن گندم توسط 11 فروند کشتی وارد بندر امام شده‌ است.

بر این اساس، تدارک و تأمین کالا‌های اساسی و استراتژیک و مورد نیاز مردم، با تلاش شبانه‌روزی نیروی انسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه دارد و به‌لحاظ موجودی کالا در انبارها، بیش از میزانِ مصرف ذخیره‌سازی شده و کالا‌هایی که بر اساس برنامه خریداری شده در حال ورود به کشور است.

انتهای پیام/ش+

 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک